30.4.08

Παραιτηθείτε κ. Χηνοφώτη !

Το αρχηγείο της ΕΛ.ΑΣ. ανακοίνωσε ότι οι νεκροί σε θανατηφόρα ατυχήματα του Πασχα ΜΕΙΩΘΗΚΑΝ κατά 16%, από 25 το 2007 σε 21 φέτος.
Ο καλός συντάκτης όμως (Γ.Σ., έτσι υπογράφει) της καλής εφημερίδας ("Καθημερινή") σημειώνει ότι η εμφανιζόμενη «μείωση» είναι "λογιστική" (ψεύτικη δηλαδή, όπως του Σημίτη οι οικονομικοί δείκτες..., ή οι ρύποι του Λαλιώτη και του Σουφλιά τώρα...) γιατί άλλαξαν τα όρια της περιόδου καταμέτρησης!
Αντί, όπως γινόταν πάντοτε ως τώρα, να συγκρίνονται οι θάνατοι σε τροχαία από το ΣΑΒΒΑΤΟ του Λαζάρου (που αρχίζει η πασχαλιάτικη κίνηση) μέχρι τη Δευτέρα του Πάσχα, υπολόγισαν, ΕΙΔΙΚΑ φέτος, ως έναρξη την Μ. Πέμπτη!!!
Και... ΜΠΡΑΒΟ, μπράβο, είχαμε ΜΕΙΩΣΗ !
Αν όμως γίνει σύγκριση των περιόδων όπως τα προηγούμενα χρόνια, τότε "μετράμε", κατά την εφημερίδα πάντα, 42 νεκρούς έναντι "μόνον" 31 πέρσυ, είχαμε δηλαδή ΑΥΞΗΣΗ 29% !!!
Μικρή λαθροχειρία θα πείτε, καινούριος υπουργός (υφυπουργός μετά την ενσωμάτωση του Υπ. Δημοσίας ...Αταξίας στο Υπ. Εσωτερικών), καινούριος αρχηγός της ΕΛ.ΑΣ., θέλουν να δείξουν πρόοδο κι αυτοί οι μαύροι...
Όμως δεν είναι έτσι...
Αυτό που θέλουν να δείξουν είναι ότι τα φασιστικής έμπνευσης μέτρα Πολύδωρα (με τις τερατώδεις αυξήσεις των προστίμων του Κ.Ο.Κ. - ο πολίτης θέλει βούρδουλα...) απέδωσαν !!!
Που σημαίνει ότι διατηρούν την ίδια φασιστική νοοτροπία.
«Και μετά μού λες γιατί δεν σού γράφω, γλυκειά μου Θεανώ...»
Παραιτηθείτε κ. Χηνοφώτη !
Με τέτοια νοοτροπία, είστε ξοφλημένος "από χέρι".

11 σχόλια:

akrat είπε...

ήμουν νιός έγινα μεσήλιξ και περιμένω το σύστημα να παραιτηθεί...
αλλά αρχίζω να τυφλώνομαι από μίσος και δεν το βλέπω να γίνετε...

ria είπε...

ειδικά για τα τροχαία δε φταίει κανείς άλλος από τους εμπλεκόμενους.
αν πίνεις και οδηγείς, αν τρέχεις λες και κυνηγάς το διάολο, δε σου φταίνε ούτε οι δρόμοι ούτε οι νόμοι. γιατί θα πρέπει να υπάρχει τροχαία παντού όταν η ζωή σου είναι δικό σου μέλημα;
γιατί θα πρέπει να ευθύνεται κάποιος άλλος επειδή εσύ πήρες τη μηχανή χωρίς κράνος και στολή κατάλληλη και κάνεις τους δρόμους αγωνιστικές πίστες; γιατί φταίνε οι νόμοι όταν πίνεις τον αγλέορα, οδηγείς και τρως το κεφάλι σου; γιατί φταίει ο αρχηγος/υπουργος όταν εσύ παίρνεις την ευθύνη της οικογένειας σου και οδηγείς υπό την επήρρεια ουσιών ή είσαι πάνω από 65 χρονών και ανά πάσα στιγμή κινδυνεύεις από εγκεφαλικό ή έμφραγμα;
όχι ο υπουργος-υφυπουργος-αρχηγος δεν έχουν ευθύνη που κάποιοι θέλουν να φαν το κεφάλι τους.
φίλε είσαι λάθος! (κατά τη γνώμη μου πάντα)

Giannis123 είπε...

Φωνή βοώντος εν τη ερήμω!
Όσο για την παραίτηση .... στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα!
Αυτό που έχω να καταθέσω εγώ είναι η εμπειρία μου από το safetrack.
Κέρδισα πριν δυο χρόνια μαθήματα ασφαλούς οδήγησης (safetrack) τα οποία έγιναν στην πίστα των Mεγάρων.
Ομολογώ ότι άλλαξε εντελώς ο τρόπος που ... κάθομαι πίσω από το τιμόνι.
Έμαθα πολλά πράγματα που δεν ήξερα, αλλά κυρίως πείστηκα γι αυτά που είχα ακούσει πάρα πολλές φορές από "ειδήμονες" αλλά δεν με έπειθαν.
Γνώμη για το τι πρέπει να γίνει έχει ο κάθε πικραμένος (μεταξύ τους και εγώ).
Πάντως σίγουρα η κρατική αδράνεια των πάσης φύσεως αξιωματούχων και η μετάθεση των ευθυνών στον πολίτη που λέει η ΡΙΑ δεν είναι λύση.
Τί δουλειά έχει με την ασφάλεια στο δρόμο ο κάθε Χηνοφώτης, Πολύδωρας ή Λιάπης.
Δουλειά με την οδική ασφάλεια έχει ο Σταθάκης, ο Καββαθάς, ο πολυπρωταθλητής αγώνων αυτοκινήτου (υπάρχουν πολλοί τέτοιοι).
Έχω κι εγώ μια πρόταση.
Υπάρχουν παραβάσεις του ΚΟΚ απλές και παραβάσεις του ΚΟΚ εγκληματικές.
Το παράνομο παρκάρισμα δεν σκοτώνει.
Η μη χρήση ζώνης-κράνους σκοτώνει.
Οδήγηση υπό την επήρεια ουσιών, σκοτώνει.
Η παραβίαση του STOP ή του κόκκινου σκοτώνει.
Το να τρέχεις με 140 (παράνομα) με καινούριο αυτοκίνητο στον αυτοκινητόδρομο είναι 50 φόρες λιγότερο επικίνδυνο από το να πηγαίνεις με 70 σε κατοικημένη περιοχή.
Η πρόταση:
Αστυνομικοί (της ΕΛΑΣ. Όχι κάτι δημοτικοί ή άλλοι τέτοιοι) με πολιτικά σε αυτοκίνητα με συμβατικές πινακίδες να εντοπίζουν τους εγκληματικά παρανομούντες. Η ποινή να είναι αφαίρεση διπλώματος για 30 μέρες. Στον υπότροπο, αφαίρεση διπλώματος για 6 μήνες και υποχρεωτική παρακολούθηση μαθημάτων ασφαλούς οδήγησης με δική του δαπάνη.
Στο τέλος των μαθημάτων παίρνει το δίπλωμα πίσω.
Αν υποτροπιάσει ξανά, οριστική αφαίρεση διπλώματος εφ' όρου ζωής.
Αν φίλε μου κάνεις επανηλημένα εγκληματικές παραβιάσεις του ΚΟΚ δεν δικαιούσαι να οδηγάς. Είναι υποχρέωση της πολιτείας να προστατέψει τους υπόλοιπους οδηγούς από τον εγκληματία οδηγό όπως είναι υποχρέωση της πολιτείας να προστατέψει τους πολίτες από τον κοινό εγκληματία (δολοφόνο, βιαστή).

syneas είπε...

Το θέμα δεν είναι νομίζω να παραιτηθεί ο Χηνοφώτης, αλλά να σταματήσουν να οδηγούν οι ηλίθιοι, που δεν γνωρίζουν τι ακριβώς σημαίνει σωστή και υπεύθυνη οδήγηση.
Κι αν είπε κάποιο ψέμα για να εξυψώσει τον εαυτό του και το έργο που επιτελεί, αυτό σε τίποτα δεν επηρεάζει τον ανεύθυνο εγκληματία της ασφάλτου.
Το σύστημα εκμάθησης και απόκτησης άδειας οδήγησης πρέπει να αλλάξει. Αν φύγει ο Χηνοφώτης κάποιος το ίδιο ανίκανος θα τον διαδεχτεί…

ΚΑΠΙΤΑΛΙΣΤΙΚΟ ΚΟΥΜΜΟΥΝΙ είπε...

θέλετε λύση;
Βάλτε αύξηση στα διόδια 500% και μείωση στα εισητήρια των τρένων 80%..
Δεν μπορώ να καταλάβω την νοοτροπία να φύγω για 3 μέρες και να πάρω και το αμάξι μαζί.
Και δεν είναι μόνο τα τροχαία την ρύπανση που την πας;

kolasmenos είπε...

Εγώ λέω να απαγορεύσουμε τις μετακινήσεις τις περιόδους των γιορτών.
Ή μάλλον καλύτερα να απαγορεύσουμε την κίνηση όλων των τροχοφόρων δια παντός.
Η μόνη περίπτωση για ατύχημα θα είναι να συγκρουστούμε με κανένα πουλί καθώς θα πετάμε.
Μείωση ατυχημάτων 100%.
Μείωση τραυματιών 100%.
Μείωση νεκρών 100%.
Και την ρύπανση πού την πας;
Μείωση ρύπων 100%.

Σ' έφαγα Χηνοφώτη.

Ν.Α. Λάμπης είπε...

@ akrat
Τα συστήματα δεν παραιτούνται... Περιμένουν μπας και τ'αλλαξουμε εμείς (που τα στηρίζουμε αδρανώντας)

@ Ria
η ύπαρξη ατομικής ευθύνης,και μάλιστα μεγάλης, όπως πολύ σωστά επισημαίνεις, δεν απαλλάσσει αυτούς που εκλέγουμε για μιά ωρισμένη δουλειά από τις δικές τους ευθύνες για το πως και πόσο καλά κάνουν τη δουλειά τους!
Και βέβαια αυτή περιλαμβάνει και το καθήκον τους να διαπαιδαγωγούν τους πολίτες πρώτα με το παράδειγμά τους και μετά με τα μέτρα που παίρνουν.
Δεν υπάρχουν παρθενογενέσεις, αγαπητή.

@ Γιάννης 123
Πρόσβαρα όσα προτείνεις αλλά δεν μού φαίνονται επαρκή. Οι ελληνοτσαμπουκάδες δεν θα "εξαφανιστούν" έτσι...
"Ως εν παρόδω", για τον Καββαθά δεν τρέφω κάποια ιδιαίτερη εκτίμηση, από ένα προ 30ετίας γεγονός στα Γιάννενα.
Η τροχαία συμπεριφορά πάντως είναι δουλειά Και των Χηνοφώτηδων!

Ν.Α. Λάμπης είπε...

@ Συνεάς
Ν' αλλάξουν, να βελτιωθούν... Σίγουρα!
Αλλά μην συγχωρείς τόσα "άνετα" το Χηνοφώτειο άγος!

@ Καπ.Κουμμ.
Μείωση της αυτοκινητοκυκλοφορίας... Σωστό.
Τη ρίζα του κακού όμως δεν τήν κόβουμε...
Ο τσαμπουκάς των ελλήνων οδηγών πρέπει να σπάσει!
Και δεν σπάει με φασιστικής σύλληψης πολυδώρεια μέτρα.


@ Κολασμένος
Καλό το πικρόχολο χιούμορ... αλλά όχι επ' άπειρον.
Για το "ζουμί" έχεις άποψη;;;

Ναπολέων είπε...

Φραγγέλιον τό λέμε, όχι βούρδουλα.
Τί βαρβαρισμοί είναι αυτοί;;;

α-α-ε
Ν.

MenieK είπε...

Μεγάλη Πέμπτη ε? κακώς... Μόνο το Μ. Σάββατο έπρεπε να γίνουν μετρήσεις, να αφαιρεθεί και ένας νεκρός με την Ανάσταση να μηδενίσουμε :)

Ν.Α. Λάμπης είπε...

@ Φίλτατη Μένιεκ,
θα θυμάσαι ασφαλώς (εσένα δεν σού ξεφεύγουν αυτά...) ότι το ΠΡΩΤΟ που έκανε ο Λαλιώτης ως υπουργός ΠΕ.χω.δε. ήταν να αναθεωρήσει τα όρια επικινδύνων ρύπων προς τα πάνω και ...εξαφάνισε έτσι το "νέφος" της Αθήνας...

Οι εξουσιαστές μας βλέπεις στερούνται φαντασίας και αντιγράφει ο ένας τον άλλον...