8.11.11

Αναζητούν πρωθυπουργό...
Γιατίιι; Εγώ καλός δεν είμαι;;;

Η φαρσοκωμωδία "σύμπηξης" κυβέρνησης «εθνικής» ...υποτέλειας συνεχίζεται μέρες τώρα.
Αλλά από κόμματα-οίκους ..........(συμπληρώσατε κατά βούλησιν!) τί καλλίτερο να περίμενε κανείς;;;
Αφού εξέλεξαν τους "αρχηγούς" που τούς έπρεπε, τώρα κινούνται με ...κωλοτούμπες για να αποφύγουν τις ευθύνες για το τελικό ξεπούλημα-υποδούλωση της χώρας στους διεθνείς τοκογλύφους, στην «συνδρομή» των οποίων κατέφυγαν για να μάς ...σώσουν από το κατάντημα στο οποίο οι ίδιοι, ως κόμματα και πρόσωπα, μάς έφεραν σε 37 χρόνια, κυβερνώντες αλληλοδιαδόχως.
Δεν θα επαρκέσει ένα "ΓΟΥΔΙ" !
Πρέπει να ετοιμάσουμε κάμποσα...

2 σχόλια:

ria είπε...

καλά χαζός είσαι; εσύ θα βγάλεις το φίδι από την τρύπα;

άσε να το βγάλουν αυτοί που μας έφεραν σε αυτό το σημείο!

Ν.Α. Λάμπης είπε...

Καθόλου χαζός δεν είμαι, αγαπητή Ρία...

Διότι εγώ δεν σκοπεύω να ΒΓΑΛΩ το φίδι από την τρύπα...
Το φίδι εδώ και πολύν-πολύν καιρό γυρνάει ΕΞΩ ελεύθερο και δαγκώνει-φαρμακώνει τους πάντες...

Η δουλειά μου ως πρωθυπουργού θα είναι να το ΒΑΛΩ πάλι μέσα!!!
Πράγμα πανεύκολο... Διότι ούτε δάνεια, ούτε "πυγμή" ούτε άλλες τέτοιες ...μακακίες απαιτεί αλλά μόνον εντιμότητα, χρόνο και υπομονή! Που και τα τρία τα διαθέτω σε αφθονία...

Στο ...αναμεταξύ βέβαια, από όταν "πόσταρα" και σχολίασες, «βρήκαν» -δηλαδή τους επέβαλαν...- τον Παπαδήμο.
Πόσο θα κρατήσει όμως κι αυτός εφαρμόζοντας τα ίδια και χειρότερα μέτρα;;;

Θα ξανάρθει η ώρα μου...
{ή σωστότερα... η ώρα μας}

Καλό Σ/Κ.
Καλό μας κουράγιο.
Κι όποτε ξαναπάς στη λίμνη ειδοποίησε.